Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 29.06.2020. 15:29

(aukcija) Nabavka potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 29.06.2020.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-1-1-454-3-271/20



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba/Služba za kontakt Vladana Javorac
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 343-391
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

2

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke

III 9. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

14.8.2020.

IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?

Ne

IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Da

IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00

IV 8. Rok za otvaranje ponuda

Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske (zgrada Ginekologije), Ul. Dvanaest beba b.b., Banja
Luka
Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude se dostavljaju u posebno zapecacenoj koverti, na kojoj mora da bude naznaceno: naziv i adresa ugovornog
organa,naziv i adresa ponudaca, broj nabavke: 01-5010-1/20, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ – OTVARA
KOMISIJA" na adresu: Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb. Ponude se predaju licno na
protokol Univerzitetskog klinickog centra Republike Srpske ili poštom preporuceno, a primaju se do 14.08.2020.god. do 9
casova. Neblagovremene i nepotpune ponude se nece razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponudaca. Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske ne snosi nikakve
troškove ponudača u otvorenom postupku. Narucilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje
vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14).


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Materijal za dijagnostiku i terapiju

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

402000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 14.08.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-5010-1/20 od 08.04.2020. godine radi nabavke potrošnog materijala za potrebe Kliničkog zavoda za
nuklearnu medicinu i bolesti štitne žlijezde;

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Dijagnostički reagensi i potrošni materijal za radiohemijsku laboratoriju

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

 

 

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33000000-0 Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu


III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

33000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO – Apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno

VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije

Rok za preuzimanje tenderske 14.08.2020.
dokumentacije

VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 14.08.2020. 09:00

IX Rok za otvaranje ponuda

Datum i vrijeme 14.08.2020. 10:00



INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name University Clinical Center of Republika Srpska
UIN 4400928890000
Contact person Vladana Javorac
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 343-391
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Republika Srpska

I 3.c. Main activity of contracting authority

Health

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Tender number: 01-5010-1 / 20 from 08.04.2020. for the purpose of procurement of consumables for the needs of the
Clinical Institute for Nuclear Medicine and Thyroid Diseases;

II 1.b. Description of the object of the contract

Procurement of consumables for the needs of the Clinical Institute of Nuclear Medicine and Thyroid Diseases;



II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

According to tender documents

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

14.8.2020.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

Yes

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 14.8.2020. 09:00:00
Address and place University Clinical Center of Republika Srpska

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids must be submitted in a sealed envelope, where it must be indicated: name and address of the contracting authority,
name and address of the tenderer, procurement number: 01-5010-1 / 20, title of the procurement subject and indication:
"DO NOT OPEN - OPEN A COMMISSION" to the address: Univerzitetski klinicki centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba
bb. Bids are submitted personally to the protocol of the University Clinical Center of the Republic of Srpska or by mail, and
are accepted until 14.08.2020. up to 9 hours. Untimely and incomplete offers will not be considered. Public bid opening
with the presentation of a written authorization may be attended by a representative of the bidders. The University Clinical
Center of Republika Srpska is not responsible for any costs of the tenderer in the open procedure. The Purchaser reserves
the right to cancel the tender or reject all offers at any time prior to the conclusion of the contract in accordance with
Article 69 of the Public Procurement Law of BiH ("Official Gazette of BiH" No. 39/14).

 

 

NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: